|
Post by cicoto on Dec 6, 2011 10:02:03 GMT -5
Navn: Zafira Rase: Dartmoor Eier: Cicoto Oppdretter: Ukjent ------------------------------ Type og kropsform:Â Hode og hals:Â Skulder og manke:Â Overlinje og bakpart:Â Forlemmer:Â Baklemmer:Â Skritt:Â Trav:Â Galopp:Â Sprang teknikk:Â Sprang kapasitet:Â Ridelighet:Â ------------------------------- Helhet: ( Du som fyller ut resten ?? ? ) Attachments:
|
|
|
Post by Cecilie on Dec 6, 2011 13:13:14 GMT -5
Navn: Zafira Rase: Dartmoor Eier: Cicoto Oppdretter: Ukjent ------------------------------ Type og kropsform: 7 Hode og hals: 6 Skulder og manke: 6 Overlinje og bakpart: 6,5 Forlemmer: 6,5 Baklemmer: 6,5 Skritt: 7 Trav: 7 Galopp: 8 Sprang teknikk: 8 Sprang kapasitet: 9 Ridelighet: 8 ------------------------------- Helhet: 7
Gratulerer, hesten din er godkjent for avl
|
|
|
Post by cicoto on Dec 6, 2011 13:16:37 GMT -5
Takk Jeg har noen spørsmål når det gjelder avl. Hvor ser jeg Hingstene som kan avles med, hvordan gjør jeg en av mine hingster til avls hingst og når jeg skal parre en hingst og en hoppe, da sier jeg det under avl ??
|
|
|
Post by Cecilie on Dec 6, 2011 13:33:13 GMT -5
Hingster som leies ut til avl vil etter hvert komme på avl siden(hest- avl), men er ingen foreløpig. Hvis du kjøper en egen hingst er det bare å kåre den og så lenge den er godkjent kan den brukes i avl. Du kan velge å legge den ut slik at alle kan bruke den, eller bare bruke den selv. Hvis du skal parre så sier du bare ifra på avl ja
|
|
|
Post by cicoto on Dec 6, 2011 13:56:03 GMT -5
Okey c: Tusen takk Har en drømm om å ha en egen stall og å drive oppdret OG har leie der Men det er nokk en stundt til jeg kommer så langt
|
|
|
Post by Cecilie on Dec 6, 2011 17:14:11 GMT -5
Høres ut som en bra drøm!
|
|
|
Post by cicoto on Dec 7, 2011 8:41:36 GMT -5
Hehe Takk
|
|