moblu
Junior Member
|
Post by moblu on Dec 25, 2011 7:27:40 GMT -5
Hei Jeg søker en avlshingst til min sportsponni hoppe Shorven. Her har du lit fakta om Shorven. Navn: Shorven Alder: 5 Rase: Sportsponni Kjønn: Hoppe Høyde: 143 cm NivÃ¥: 1 Stamtavle: Ukjent Reg nr: H0018 Forsikret: JA Stall: Classic Shorven har blir kåret og fikk i helhet 8 - BRONZE MEDALJE. Shorven har fått 2. plass i sprang og hun er på nivå 1. Jeg trenger virklig din hjelp ! Håper DU er intrisert ! Attachments:
|
|
peyton
Junior Member
|
Post by peyton on Dec 31, 2011 11:15:07 GMT -5
Jeg har importert en sportsponni hingst. Han er ikke godkjent for avl ennå, men har sendt inn melding om kåring nå Hvis han blir godkjent kan du bruke han hvis jeg igjen kan bruke hoppa di til å få et føll...
|
|
moblu
Junior Member
|
Post by moblu on Jan 1, 2012 6:23:01 GMT -5
Så hvis jeg forsto det riktig så hvis du får hingsten din godkjent så får jeg bruke hingsten din til et føll til meg, og når hoppa mi ner klar for å brukes igjen får jeg låne hingsten din for at du skal få et føll ?
|
|
peyton
Junior Member
|
Post by peyton on Jan 1, 2012 17:38:08 GMT -5
Ja akkurat det jeg tenkte på. Han er kåret nå. Fikk 8 i helhet og Bronze medalje han også Hvis jeg også kan få et føll så trenger du ikke betale noe for lånet
|
|
moblu
Junior Member
|
Post by moblu on Jan 2, 2012 7:23:55 GMT -5
Okey Da sier vi det sånn Gratulerer med 8 i helhet og bronze medalje Jeg lager en forespørsel under avl nå
|
|