hardy
New Member
|
Post by hardy on Dec 10, 2011 13:01:28 GMT -5
Yo Buddy
I dag så har jeg tatt inn Char, og pusset han til den grå pelsen hans skinte som sølv. Etter dette så salte jeg han opp med en lånt sal og hodelag, vi ridde en tur og koste oss i snøen.
Er ikke så lenge siden jeg ridde han inn, gleder meg masse til jeg begynner å lære han sprang. Tror han kan bli ganske god ^^
Når vi var ferdig så salte jeg av han og børstet han godt, før jeg gikk så utførte jeg t-sirkler nedover mulen og halsen hans, han nyter det virkelig.
|
|
hardy
New Member
|
Post by hardy on Dec 27, 2011 17:04:16 GMT -5
Yo Buddy
Vel, kanskje Char ikke er den typiske spranghesten. Men han går som en drøm og virker som at han liker å hopper i tillegg. I dag så lagde jeg en liten banen som jeg red han på etter å han børstet pelsen hans til den skinte. Jeg bruker forsatt lånt hodelag og sal, minner meg på at jeg må kjøpe det til han. Etter vi var ferdige med å trene så tok vi en rask tur i skogen. Det var litt glatt siden jeg ikke har skodd Char, men siden han er mest en kosehest for meg så anser jeg det best slik. Når vi var ferdige med turen så børstet jeg han og ble i boksen hans for å møkke litt og kose med han før jeg til slutt dro hjem.
|
|
hardy
New Member
|
Post by hardy on Jan 2, 2012 19:07:26 GMT -5
Yo Buddy I dag så har jeg forsatt med Char sin sprangtrening, det virker som han synes det er veldig gøy. I blant så er han litt tullete, men det minner en bare på at han er en 3år gammel hingst. Det gikk veldig bra med sprangtreningen, han lærer veldig fort og tar ting lett.
Når vi var ferdige så børstet jeg han og satte på han et tynt dekken siden det var litt kaldt. Jeg ble igjen i stallen og stod å koste med han og utførte t-sirkler på hodet og halsen hans.
|
|
hardy
New Member
|
Post by hardy on Jan 11, 2012 16:37:59 GMT -5
Yo Buddy I dag så ridde jeg en god og lang tur med Char, vi ridde barbakk. Han er en helt herlig hest Når vi kom tilbake til stallen så børstet jeg han godt og slapp han ut på beitet, mens jeg møkket ut av boksen hans. Jeg gav han litt høy som han stod og nippet til mens vi stod inne i boksen hans. Jeg utførte t-sirkler på nakken og ryggen hans, han nyter virkelig oppmerksomhet.
|
|